Obsługa zamówień w Magento

Dodane przez sylwester - ndz., 02/03/2019 - 22:58
zamówienia w Magento

Zamówienia to bardzo ważny wątek związany ze sprzedażą w internecie. Niewłaściwe podejście do tematu może powodować:

  1. długi czas obsługi klienta,
  2. pomyłki w realizacji zamówień
  3. wysokie koszty pracowników
  4. słabą komunikację pomiędzy sprzedawcami a osobami realizującymi wysyłkę zamówień
  5. bałagan w bazie danych

Dodatkowe narzędzia do obsługi zamówień w Magento - ( wykaz modułów )

Zaznaczam, że są to dodatkowe moduły Magento. Bez nich również można obsługiwać zamówienia. Myślę jednak, że wraz z rozwojem firmy i coraz większą liczbą osób odpowiedzialnych za zamówienia przytoczone moduły mogą okazać się przydatne.

Kolorowe statusy, etykiety oraz priorytety na liście zamówień

Zaczniemy od poprawy przejrzystości na liście zamówień w Magento. Pomocny w tym może być  moduł Magento "Orders Notes".  Dzięki modułowi zoptymalizujesz zarządzanie zamówieniami, tworząc notatki do zamówień i oznaczając je kolorowymi flagami, identyfikatorami i innymi etykietami. Z modułem możesz kontrolować chaos na liście zamówień i wizualizować proces zamówień. Po zainstalowaniu modułu uzyskasz następujące funkcji:

  • Dodawanie ważnych notatek
  • Organizowanie zamówień i ustalanie priorytetów
  • Oznaczanie zamówienia za pomocą flag lub ikon, aby rozpoznać priorytet na pierwszy rzut oka
  • Automatyczne dodawanie etykiety do zamówień na podstawie ich statusu zamówienia
  • Dodawanie notatek i etykiety masowo do zamówień